چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403

سیما(سیستم یکپارچه مدیریت آموزشگاه)

سیستم یکپارچه مدیریت آموزشگاه (سیما)

نرم افزار تحت وب سیما ( مدیریت آموزشگاه )امکان مدیریت و پشتیبانی کلیه فرایند های یک مجتمع آموزشی را به صورت الکترونیک از هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌کند. 

  • افزایش سرعت اجرای فرایندها
  • کاهش هزینه های سازمان
  • خودکار سازی و استاندارد سازی فرایند ها

نرم افزار سیما ( نرم افزار مدیریت آموزشگاه ) با ایجاد بستری مناسب برای ثبت نام، برنامه ریزی و سازماندهی آموزشی، پیگیری دقیق، گزارش و مدیریت بهینه‌ منابع، ضمن سرعت بخشیدن به روند اجرای فرایند های مجتمع آموزشی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی از قبیل ثبت نام اینترنتی، مشاهده نمرات توسط دانشجو و همچنین تعامل با اساتید مجتمع را نیز فراهم می‌کند. مجموعه این امکانات با بهره‌گیری از برترین فناوری‌های تولید نرم‌افزار، با کاربری ساده و امنیت بالا ساخته شده است.

تحت وب

تحت وب بودن یک نرم افزار قابلیت استفاده از آن را در هر زمان و هر مکان تنها با استفاده از یک مرورگر را فراهم می‌کند. نرم‌افزار تحت وب مستقل از سیستم عامل و محیط نرم‌افزاری بوده و امکان استفاده از آن بدون نیاز به نصب یا ارتقاء نرم افزار روی کلاینت وجود دارد. هنگامیکه از نرم فزار سیما استفاده می‌کنید، هر وسیله ارتباطی همراه که قابلیت مرور اینترنتراداشته باشد تبدیل به یک ایستگاه کاری از کسب و کار شما خواهد شد.

امن

امروزه سیستم‌های نرم افزاری مبتنی بر وب جایگاه خود را در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات مستحکم‌تر می‌کنند. سیستم‌های مبتنی بر وب، ضمن کاهش هزینه‌ها، حجم بیشتر و سطح دسترسی بالاتری از اطلاعات را به کارکنان و مشتریان سازمان‌ها  ارائه می‌دهند. به همین دلیل موضوع  "امنیت" در این سیستم‌ها  اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در مهد پردا پژوهان نیز، نگاه جدی به موضوع امنیت داشته و راهکارهای آن را در طراحی‌های خود مدنظر قرار داده‌اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار مدیریت آموزشگاه سیما با شماره 02632231995 داخلی 142 تماس حاصل فرمایید


معرفی نرم افزار سیما (نرم افزار مدیریت آموزشگاه )

امکانات نرم افزار سیما ( نرم افزار مدیریت آموزشگاه )

درخواست دمو

کاتالوگ