جمعه 31 فروردين 1403

نرم افزار های سفارشی

تولید نرم افزار های سفارشی

نرم‌افزار سفارش مشتری نرم‌افزاری است که صرفاً و اختصاصاً برای یک مشتری خاص و با توجه به نیازمندی‌های خاص او توسعه داده شده و تولید گردیده است. نرم‌افزار سفارش مشتری دقیقاً طوری تولید می‌گردد که همه جوانب کاربرد شما را در نظر گرفته و هیچ چیزی کمتر یا بیشتر از آن نباشد. مشتریان در چنین حالتی به طور کامل در جریان روند تولید نرم‌افزار قرار گرفته و از همه مراحل آن از نیازسنجی گرفته تا طراحی و تولید و استقرار و پشتیبانی کسب اطلاع می‌نمایند.

 

کارشناسان نرم افزار مهد پردا پژوهان با شناسایی دقیق نیازمندیها و شرایط حاکم بر هر کسب کار، از طریق مطالعه دقیق جزئیات مربوط به آن کسب و کار، اقدام به طراحی نرم افزارهای سفارشی می نمایند به طوری که منطبق بر نیاز های آن کسب و کار باشد و نه تنها نیازهای اصلی آنرا بر آورده سازد، بلکه بصورت چشم گیری به افزایش کارایی در آن کسب و کار کمک کند.
در مهد پردا پژوهان فرایند برنامه ریزی و اجرای پروژه به گونه ای است که برای اجراي پروژه های مختلف پس از انجام تحلیل های لازم، متدولوژی اجرایی، زبانهاي برنامه نويسی و فناوری هايي انتخاب مي شوند که به بهترين نحو ممکن مناسب اجرای آن پروژه خاص باشند و بهترین کیفیت، کارایی و قابلیت اطمینان را به کاربر خود ارائه دهند.
موارد زیر از جمله موضوعاتی هستند که کلیه مراحل فرایندهای تحلیل، طراحی، توليد و پشتيباني آنها توسط این شرکت انجام می پذیرد .
• نرم افزارهاي کاربردي
• اتوماسیون اداری و صنعتی
• راه حلهاي نرم افزاري تحت وب
• سامانه های کنترلی و مدیریتی
• ابزارهاي تخصصی نرم افزاری
• انواع وب پورتال
 

پروژه های انجام شده

پرتال و وبسایت مجتمع فنی تهران نمایندگی البرز

سامانه مانیتورینگ و عیب یابی شرکت توگا (مپنا)

اپلیکیشن اندروید مجموعه ی ورزشی آب های طلایی

نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان